Ողջույն, ես Րաֆֆին Խաչատրյաննեմ եմ, մենք այն տարի բլոգ չունեինք իսկ հիմա ունենք բլոգ, ես արթեն կարողանում եմ շատ լավ բլոգս վարել շատ բաներ եմ գրել։ Ես լողանում եմ արանց ոչմիբան։ Ես շատ եմ սիրում օտար լեզուներ,  ես շատ աշխուժ եմ, ես շատ բոյով եմ։մեր արաջին ճամբորթյունը եղել է Մարտիրոս սարյանի տուն թանգարանի, բարձունքի հաղթահարումը, բուսաբանական այգի, հետո  ջրվեժի անտառապատ, Կոմիտասի թանգարան ինստիտուտ, և թատրոն ենք գնալու։ Ես մայրենից շատ բաներ եմ իմացել։ Ես այն տարի շատ քիչ գիտեյ մաթեմատիկա հիմա շատ շատ գիտեմ։ Ես շատ լավ կերողանում եմ անել ես և  շրջական ես շատ-շատ բաներ գիտե ես և  շրջակից։ Մենք նաև անցնեւմ էինք նկարչություն իմ սիրած  առարկան նկարչություննե։ Ես երկարոչիաին գնում եմ շախմատի։ Իսկ իմ սիրած առարկան է Անգլերենը, նկարչությունը և Ռուսերենը։ Իմ մոտ շատ լավ ստացվում է լողը, նաև շատ եմ սիրում լողը։ Նաև ես ուրիշ տեղ մասնաքցել եմ լողի մրցույթի և ըստացել եմ մեդալ։ Ես նաև ամռանը գնացել եմ արա տես։

0 comments