Մի մարդ կար ամբողջ աշխարհում

Մի տղա կար որ միշտ կռվում եր նրա ընկերների հետ, մի օր նա քնելուց առաջ մտքում ասաց, ես ուզում եմ որ իմ ընկերները և ամբաղջ աշխարհի մարդիք անհետանան։ Հաջորդ օրը նա արդնացավ և ասաց մայրիկ ուտելիք պատրաստի, նա հետո գնաց խոհանոց և տեսավ մայրկը չկա տղան ասաց երևի գնացել է աշխատանքի հետո նա հագնվեց և դուրս գնաց և տեսավ որ ոչ իր ընկերները կան ոչ էլ ուրիշ մարդ նա ասաց իմ երազանքը կատավեց։ Հետո նա գնաց խանութ և ինչ ուզեց վերցրեց նրան խանութից հետո նա հասկացավ որ անհավես է առանց ընկերների առանց մարդկանց, բայց մի կոմիցել լավ է որ ինչ ուզեն նրանց կարող են անվճար վերցնել։ Այդ տղան հաջորդ օրը քնելուց առաջ ասաց ուզում եմ որ աշխարհում բոլոր մարդիք հայտնվեն, նա քնեց և արդնացավ և ասաց մայրիկ նաղաճաշ պատրաստիր, մայրիկն ասաց արդեն պատրաստում եմ նա ուրախացավ և գնաց տեսավ որ իր մայրիկը հայտնվել է։ Հետո նա գնաց դուրս և տեսավ որ նրա ընկեները հայտնվել են և նա ասաց, էլ  կյանքում չեմ կռվելու ոչմեկի հետ։

0 comments