Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

«Պոչատ աղվեսը»

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեմ իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեմ իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Այս տարի իմ ձեռքբերումներից է եղել է,  որ վերջապես իմ ծնողները համաձայնեցին ինձ տանել ֆուտբոլի, ես երկար ժամանակ ուզում էի գնալ ֆուտբոլի, որովհետև ես տեսնում է,ի թե ավելի բարձր դասարանները ոնց էին խաղում ֆուտբոլ և ես սկսեցի խաղալ ֆուտբոլ։ Հասկացա, որ այս խաղը ինձ դուր է գալիս և ես ասեցի իմ ծնողներին, որ ինձ տանեն ֆուտբոլի։ Նաև ես գնում եմ ընտրության մարմնամարզության, մարմնամարզության տեղը շատ լավ է ինձ դուր է գալիս գնալ մարմնամարզության։ Ես այս տարի շատ բաներ եմ սովորել մայրենիից, մաթեմատիկաից։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

«Ծառի գնդակը»

Մի գյուղ կա Չինաստանում, որի անունն է Ծառի գնդակը, այդ գյուղում գնդակներ էին աճում ծառի վրա։ Բոլոր այն երեխաները, որի ծնողները հնարավորություն չունեն գնդակ գնելու, նրանք գնում էին այդ քաղաք և ծառից գնդակ էին պոկում։ Մի օր մի հարուստ տղա եկավ այդ գյուղ, որ տեսնի այդ ծառերը, որի վրա գնդակ էին աճում, նա մոտեցավ և առանց հայրիկին հարցնելու ուզում էր պոկել այդ ծառից մի գնդակ, բայց նրա հայրիկը ասաց։

-Չպոկես գնդակ․

-Ինչու՞

-Այդ ծառից միայն այն երեխաներն են կարող պոկել գնդակ, որի ծնողներն չեն կարող գնել գնդակ։

-Եվ նրանք գնացին, ճանապարհին տեսան մի աղքատ տղա, նա իր մայրիկի հետ գնում էր։ Նրա համար գնդակ պոկեցին և այդ հարուստ տղան աղքատ տղային ասաց․

-Ինձ համարել կարո՞ղ ես պոկել գնդակ։

Աղքատ տղան ասաց․

-Ի՞նչ է, դու չգիտե՞ս այն օրենքը, որ այդ ծառինց միայն աղքատները կարող են պոկել գնդակ։

Տղան ասաց․

-Գիտեմ, ուղղակի ես շատ եմ ուզում պոկել այդ ծառից գնդակ։

Աղքատ տղան ասաց․

-Կպոկեմ, ուղղակի եթե մայրիկս թողի։

-Հարուստ տղան իր հայրիկի հետ սպասեց և եկավ աղքատ տղան  երկու գնդակ ձեռքին։

Հարուստ տղան ասաց․

-Շորհակալություն։

-Եվ նրանք դարձան լավ ընկերներ։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/
    • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/
Սխալ արձագանքը
Արձագանք, Հռոմ, թվաբանական, հնարավորություն, և ծառ

Մի տղա կար իր անունը Արձագանք էր նա ապրում է Հռոմում։ Նա շատ էր ուզում իմանալ իր անունը ինչ է նշանակում, նա վոտքով ճամբորդում է մի քանի օր և գնում է Խորվածիա իսկ ինչու վոտքով որովհետև նա հնարավորություն չուներ գնար ինքնաթիռով նա մի քանի օր հետո հասավ խորվածիա և նա հենվեց ծառին որպիսի հանգստանար, նրան մի մարդ թվաբանական հարցեր տվեց և նա պատասխանեց շատ ծիշտ և նա համարվեց այդ տարվա ամենա խելացի մարդը։ Եվ նա նաև իմաչավ ինչ է նշանակում իր անունը։

Ներքևում սովորողի աշխատանք է.

Մի Բոլոնիա քաղաք կար, որտեղ արևը շատ կիզիչ էր: Քաղաքի ամենագլխավոր հրապարակում մարդիկ կառուցել էին մի դղյակ, որը պաղպաղակից էր:Մի տատիկ քայլում էր փողոցով արևը այնքան ուժեղ էր այրում, որ նա ուշագնաց էր լինում: Մի բարի հրշեջ նրան մոտեցրեց բազկաթոռը, որը պատրաստված էր համով կրեմից: Տատիկը շատ ուրախացավ և սկսեց լպստել բազկաթոռի հենակները:Այդ օրը իսկական տոն էր Բոլոնիայում:

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք

0 comments