Երրորդ ուսումնական շրջան ամփոփում․մայրենի

Ողջույն․․․

Ես Րաֆֆի Խաչատրյանն եմ, ես սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում՝ Հարավային դպրոցում՝ 4-րդ դասարանում։ Մենք այս տարի սովորել ենք շատ հետաքրքիր հեքիաթներ, պատմվածքներ, բանաստեղծություններ, օրինակ՝ Ջաննի Ռոդարի «Մեծ գազար»,  «Հիշողություն» «Կյանքը — երգի, երկնքի՜ պես» ։ Նաև մենք ունենք ընթերցանության ժամ, այդ օրն է ուրբաթ օրը, մենք այդ օրը դասարանով գնում ենք բակ և գիրք ենք կարդում, նաև լինում է օրեր, որ բակում ցուրտ է լինում, մենք դասարանում կարդում ենք։ Այդ հեքիաթները, պատմվածքները և քննարկում ենք, և փորձում ենք պատմել։ Այս անցած հեքիաթներից իմ սիրելի հեքիաթն է

Ջաննի Ռոդարի «Մեծ գազար»։ Իմ միտքը այդ պատմվածքներից զարգացել  է, ես ավելի խելացի եմ դարձել։

 

Ջաննի Ռոդարի «Լինել և ունենալ»

Տեքստային աշխատանք

Ջաննի Ռոդարի Մեծ գազար

Ջանի Ռոդարիի պատմվածքներ

Մի մարդ կար ամբողջ աշխարհում

Մի անգամ անմադաբնակ կղզում

Հիշողություն

Ուսումնական գարուն

Կյանքը — երգի, երկնքի՜ պես

Գիտե՞ս, որ գարուն է արդեն

Իմ չարենցյան բառարանը

Ես իմ անուշ Հայաստանի

Թումանյանի <> վերլուծություն

0 comments